Del
Passning
Energi krav
Vikt (kg)
Delbonus
Skada
Rörelse/SR/R (m)
Bärkraft (kg)
Klass
Pansar
Träffpoäng
Kostnad
Walker
+P1+B1+I1+4L
-
50
-
-
-
-
A
10
50
15450
Arm 1K
-L1 / +1K
−3
5
OI 15
2T10
(7m)
100
A
3
60
2600
Standard hand
-1K
−1
1
OI 15
2
-
100
A
4
10
2850
MM kanon
-L1
−6
8
AS 30
3T10+15
-
50
D
4
60
10350
Walkers 1K
-L1 /+1K
−3
6
M 15
2T10+2
30m
300
A
4
60
2850
Standard fot
-1K
−1
1
M 15
2
-
150
A
4
10
2850
Walkers 1K
-L1 /+1K
−3
6
M 15
2T10+2
30m
300
A
4
60
2850
Standard fot
-1K
−1
1
M 15
2
-
150
A
4
10
2850
Std. Intryckshub
-11 / +S4
−4
15
-
-
-
-
B
4
40
12750
Sökare Standard
-S1
−1
1
EI 10
-
-
-
B
3
10
5100
Mic Lyssnare
-S1
−1
1
EI 10
-
-
-
A
3
15
2600
Högtalare
-S1
−1
1
SI 30
-
-
-
A
3
20
2600
Komhubb
-S1
−2
1
DI 20
-
-
-
A
3
20
2600
Vaktprocessor
-P1
−4
null
AS/NS 20
-
-
-
B
5
60
5600
Standard Batteri
-B1
60
20
-
-
-
-
A
10
50
4350
Fallskärm
-
-
2
-
-
-
500
B
-
5
1500
Lastutrymme
-
-
3
-
-
-
-
A
2
20
2350
-
null
null
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Totaler
-
29
122
-
-
-
30m
~A
-
-
82100

Vilken typ av passning.
+X = erbjuder plats
-X = Upptar plats

Bokstavsbeskrivning:
B = Batterier
I = Intryckshubbar
K = Lemkopplingar
L = Lemmar
P = Processorer
S = Sensorer

Vilken energi delen drar eller producerar

Vilken typ av del

Hur mycket 
delen väger

Vilken bonus man
får från del. 

Hur många meter delen max kan ta roboten under en SR. *=passiv del

Hur mycket skada kan delen göra

Hur mycket skydd delen har

Hur mycket en del kan lyfta, passivt eller aktivt

Klass/Värdering, Där A har lägst anseende och
D högst

Hur mycket 
varje del tål

Energi +/-. Varje + är en potentiel handling vid intensiva händelser,
så som striud 

Rörelse för den del som
ämnas användas mest
till att röra sig. 

Snitt på klass kan ibland reflektera hur du bemöts. 
A är lägst klass